Pierre och Linnéa jultipsar! (Plus lite annat skit.)

Pierre:

Innan vi går in på årets julklapp för småbarnsfamiljer så måste jag stolt meddela att även jag vet en del om mode!
Linnéa höll på att prata om och visade bilder på en massa kända modedesigners så som Louis Vuitton och liknande, men ett namn kom hon inte på: Dolce & Gabbana (!!), så nu är jag en färdigutbildad mode-bög, sådeså! :)

Nog om det, årets julklapp till alla små tumsugande Michelin-gubbar och deras föräldrar är utan tvekan denna oerhört stiliga och sofistikerade haklappen från Shock, för bara 129kr + frakt! Länk till produkten.
Tänk er den perfekta julscenen, alla har fått sin julmat, ungarna har gått och lagt sig, men lillen är fortfarande vaken och äter julgröt som man har färgat grön med karamellfärg. På TV så går det någon fin skräckis som Dawn Of The Dead eller Dracula (från 1931 såklart!)! Så ser min drömmjul ut!

Goul jul och goth nytt år i förskott på er alla, och kom ihåg: zombies dör bara av headshots! ;)


Han/Hon är nu pappa upp i dagen!

-

Linnéa:

Du sitter där en vecka innan jul och har ingen aning om vad du ska köpa till släktens tonårstjej. Du vet att hennes föräldrar ska ge henne en ny dator och en ny iPod, men du vet inte vad du ska göra för att överglänsa deras dyra prylar...
Då har jag lösningen! Istället för de där fula vita "in ear"-lurarna som följer med iPod:en så kan hon glänsa var hon än går i ett par snygga ROSA Hello Kitty-hörlurar från Teknikmagasinet! För bara 400kr så har hon en söt accessoar som passar bra till nya datorn/iPod:en/Mobiltelefonen plus att det håller öronen varma utan att hon behöver oroa sig för att förstöra sin frisyr som till exempel en mössa gör!

Se bara till att hon gillar Hello Kitty innan! Det är ju bara 99% av tonåringarna som gör det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0