Jag älskar bild!

Just nu så älskar jag min lärare Jimmy! Alla ämnen som jag har med honom är alltid roliga och avslappnande. De kurser som jag har med honom just nu är Expo A och Estetisk Orientering Bild.

Anledningen till att jag är så glad i de kreativa kurserna just nu är för att vi gör så roliga saker!
I Expo så gör vi moodboards och designar logotyper till våra företag i kurserna Projekt och Företagande + Entrepenörskap, och i bilden så målar vi självporträtt med parafras-vibbar. Vi ska måla om kända Picasso-tavlor, men byta ut personen på bilden mot oss själva!

Jag älskar verkligen att sitta och klippa i tidningar eller måla något fint med en kopp kaffe i hand medan vinterkylan smyger sig på utanför fönstret...


Bilden som jag målar om:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0