Måndag... puh...

Jag hatar verkligen måndagar, men idag så var det en bra sådan!
Först i skolan så intervjuade jag en man på Stadshuset till Radio-projektet. Det gick väldigt bra och blev lagom långt, plus att jag knappt kommer att behöva redigera något för att jag lyckades att inte säga "Mmh" och liknande störande saker!
På torsdag sänds programmet, och jag tror faktiskt att det kommer att bli väldigt bra! Nu börjar all stress försvinna! Som belöning för att jag tog tag i intervjun så köpte jag avocado, som är gott, vad ni än säger!

Efter skolan så gick jag till Café Stugan där jag träffade Fredrik, Niklas, Anna, Cornelis, Emmy, Angelica, Patrik, Max med flera. Det var väldigt roligt. Nu har jag äntligen börjat träffa mina kompisar igen, vilket känns underbart!


Mina ben... och papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0