Önskelista?

Det känns som om de flesta jag känner är klara med sina önskelistor och redan har skickat ut dem till alla (eller lagt upp på sina bloggar), men inte jag... För jag vet inte vad jag ska önska mig!
Jag vill helst ha bara pengar så att jag kan bestämma själv vad som ska köpas och inte, men det känns som att jag faktiskt måste önska mig något också. Eller?


Här är i alla fall lite saker som jag är sugen på att äga inom en snar framtid:


* Svarta UGGs. Finns på typ... Skopunkten. De ska vara så höga som möjligt! Och jag har storlek 36.
* Hårtoning - Atlantic Blue från Directions. Minst två burkar.
* Svart och rött nagellack. Helst Stargazer, men Depend går också bra.
* Mood Blonde. Blondering. DET MÅSTE VARA DEN PÅ BILDEN!
* Silverschampo.

Jag vill helst inte ha något som jag inte önskar mig. Vet ni inte vad jag vill ha, så ge mig pengar. Fast vet ni ungefär vad jag är intresserad av så tänker jag inte hindra er från att köpa det.

Kommentarer
Postat av: Mamsan

Gillade färgen på zebran, snyggt.

2009-11-28 @ 14:21:56
URL: http://zorinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0