Pälsmössa - Hiss eller diss?

Ja, i år har jag nog sett en massa pälsmössor på alla möjliga personer.

Så här kommer frågorna:
1. Tycker du att det är snyggt?
2. Riktig eller fake? Varför?
3. Har du en? Eller vill du kanske ha en?
4. Är det bara för att det är den senaste trenden?
5. Om du har en - Hade du tänkt länge innan du köpte den?
6. Finns det någon som absolut inte skulle passa i den?

Min åsikt:
Jag tycker att det är urfult med pälsmössor. Speciellt om den är gjord av ett riktigt djur.
(Ja, jag vet att jag äger en riktig rävsvans och har en plånbok gjord på en kossa, så lite dubbelmoral har jag ju...)
Men...! Jag skulle lätt kunna köpa en svart eller ORANGE(!!!) pälsmössa i pälsliknande tyg. Bara för att det är så fult! Och för er som inte redan vet: Jag har en förkärlek till fula saker.
Nej, nästa vinter tänker jag lätt skaffa en pälsmössa, med öronlappar! :DDD
Jag kommer att vara så FUL, och ingen kommer att vilja vara med mig!!


Fin ORANGE pälsmössa från Michael Kors. "Bara" cirka 20.000kr.


Kommentarer
Postat av: Pierre

"Jag har en förkärlek till fula saker", och där passar jag in! :D

2009-11-29 @ 21:01:26
URL: http://pirrepyret.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag hatar pälsmössor. Tänker på ryssland och fittor när jag ser dem. Dessutom ser man fruktansvärt dum ut också hah

2009-12-01 @ 22:43:12
URL: http://beccababycake.blogg.se/
Postat av: Linnéa K

Ja, man ser jättedum ut, men jag tycker att det är sött att vara ful. :3

2009-12-02 @ 07:11:44
URL: http://zebratechno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0