Skoluniform är snyggt!

Jag älskar verkligen skoluniformer, men är mot att det är ett krav på vissa skolor världen över.
Jag vill alltså inte att ni ska tro att jag är för skoluniformer, för det är jag inte. Jag tycker bara att det är väldigt snyggt, men inte när det är den "sexiga" versionen. Det måste se propert ut.
Anledningen till att jag skriver om just skoluniformer är för att jag funderar på att sy en japansk "Sailor Fuku" och kanske ha den på mig ibland, och ibland kanske klä mig i kläder som liknar den "vanliga" sortens skoluniform (skjorta, slips, kjol, slipover och knästrumpor), kanske även klä mig i kostym någon gång!
Ja, jag är knäpp... Fast det har jag ju vetat länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0