Djurens Rätt - Dresscode: Djurvänligt!

Fick mitt nummer av Djurens Rätts fina tidning. I tidningen så stod det om avslöjandet hur grisfarmningen ser ut i Sverige och även om hur man klär sig djurvänligt.
Gå in på djurensratt.se och beställ ett gratisexemplar av tidningen. Jag tycker även att ni borde bli medlemmar. Det kostar inte farligt mycket att göra skillnad! Djuren har rätt att behandlas med respekt!

Alla som känner mig vet verkligen hur mycket alla djur betyder för mig och just nu stegar jag ned på "rovdjursstegen" genom att ha som nyårslöfte att sluta äta gris.
Innan har jag avstått ifrån ko, häst och all slags korv.
Nu äter jag fågel, fisk och skaldjur. 2011 försvinner även fisk och kyckling från listan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah, jo leopad är sjukt najjs! ;D;D

2010-01-11 @ 17:53:46
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0