OoL + Manusskrivande in English.

Idag har vi arbetat lite mer på vårat manus, som vi äntligen har fått ut. (Vi ska nämligen spela upp ett manus som någon av de andra grupperna har skrivit.)
Först hade vi Organisation och Ledarskap där vi fick lära oss lite mer om ledarskap. Vad som krävs av en ledare och vad som krävs av en själv psykologiskt för att vara möjlig att leda andra.

Efter skolan ska jag sätta mig på bussen och lyssna lite på Steve Naghavis (And One) vackra röst och när jag kommer hem ska jag dricka hinkvis med kaffe (eller te).

Det är verkligen skönt att börja 12:00 på måndagar! Man hinner inte ens bli trött... även fast vi har haft nästan två timmar dödtid.
Detta är alltså anledningen till att jag kan sitta här i skolan och blogga! Fast jag tror inte att folk klagar. Uppdateringar brukar uppskattas!


Dagens goda nyhet: Matematikprovet om Pythagoras sats och andragradsekvationer är flyttat till onsdag v.3 (nästa vecka)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0