Slö vecka...

Den senaste veckan har jag inte gjort något speciellt förutom att jag var hos Jimmy och Jocke torsdag-söndag. Det tänker jag i alla fall berätta om!

Torsdag:
* Skolavslutning.
* Fika på Global Living med mormor och Elin.
* Åka hem till Jocke och Jimmy.
* Hjälpa Jocke och lägga Hello Kitty-pusselbollar.
* Spela Spank The Monkey hos Ling.
* Se på film hos Jocke och Jimmy.

Fredag:
* Dega.
* Fira att Jimmys syster tog studenten.
* Spela kort och se på film hos Jimmy och Jocke. (Fjortisfest på våningen nedanför...)

Lördag:
* Se på film.
* Laga mat.
* Diska.
* Dega.

Söndag:
* Äta chips till frukost.
* Spela Black and White 2.
* Åka hem.

Alla dagarna: KNARKA THÉ!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Det later som en riktigt najs helg ju! <3

2010-06-18 @ 18:19:41
Postat av: Jessika

linnéa, jag behöver din hjälp så kontakta mig på något sätt. smsa eller vad som helst! 076-2914598

2010-06-23 @ 15:02:08
URL: http://dirtyneeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0