Vecka 24

Måndag: Kick Off med "Sommarlovsentreprenörerna". Vi lekte en massa lekar och lärde känna varandra.

Tisdag: Marknadsföring. Vi hade föreläsningar, gick runt på stan och sjung låtar och hade allmänt roligt!
Artikel om oss på VLT.se! (PS. Jag är inte vacker på bilden.)

Onsdag: Affärsplan. Idag skrev vi på våra affärsplaner och affärsidéer hela dagen.

Torsdag: Mer skrivande på våra affärsplaner.

Fredag: Sälj. På förmiddagen blev vi uttvingade i regnet i ett försök att hitta minst två eventuella kunder. Efter det så skulle vi sälj-pitcha. Under lunchen var det strölmavbrott i hela centrum!
På eftermiddagen så hade vi bjudit in pressen och andra stora människor. Bland annat politiker och Ung Företagssamhet.
Efter jobbet så åkte jag ner på stan en stund och köpte en glass på "Galna Glassen" tillsammans med Therese och Jennifer, och efter det så drog jag ner till Framnäs med Sophie, Robin, Millan, Angelica med flera!
... och senare åkte jag till Jimmy och Jocke där jag sov över.

Lördag: Tittade på Transformers 2 med Jocke innan jag åkte hem och hade filmkväll med Elin.

Söndag: SLAPPDAG!!!!

Kommentarer
Postat av: vickan

följas via bloglovin?:D

2010-06-23 @ 14:53:53
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0