Sommarjobb? Vi får väl se...

Idag skickade jag in en ansökan om sommarjobb till Västerås Stad. Jag hoppas verkligen att jag får en av de sexhundra platserna som finns tillgängliga!
Det är bara att hoppas. I slutet av april så borde jag ha fått ett besked.

Jobb som jag har sökt den här månaden:
* H&M.
(Fick ett brev om att jag skulle söka på hemsidan också, för jag hade lämnat mitt CV till chefen.)
* Sommarjobb för Västerås Stad.
(Svar kommer.)

Sedan så ska jag söka två jobb till. Förhoppningsvis så blir det redan på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Mamsan

Har hört rykten om att man bara måste vara 16 år nu för att söka jobb inom coop.

Bra jobbat med ansökningarna! <3

2010-03-30 @ 22:09:58
URL: http://zorinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0