UF-mässa

Min dag började med en massa plugg. Det blev många nya idéer till Sugar Rush och även lite viktigare saker, som affärsplanen. Jag jobbade även lite med Expo A.

Efter lunchen så gick jag till Aros Congress Center eftersom det var UF-mässa där idag. Jag minglade runt lite med skolkamrater och vänner. Träffade faktiskt på roliga Joel. Hans UF-företag hade utvecklat ett alldeles eget spel, som var jätteroligt!

När jag skulle hem så slog jag en pling till Elin, som skulle ner på stan. Så det blev att umgås lite till med henne, Joel och Amy.
Efter att Joel hade åkt hem så träffade vi Oliver en stund innan vi tog bussen hem 19:15.

Det var min dag. Rolig och trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0